2016. április 20., szerda

4. Kritika: Gyere Velem (Wattpad)

Helló, megint! Mivel ez a történet wattpadon íródik, így csak magáról a sztoriról tudok kritikát írni, ezért rövidebb lesz.

A blog ITT olvasható el.


  Történet:
Mit is mondjak. Engem rögtön megfogott a sztori. Szépen fogalmazol, és ügyesen mutatod be a főszereplőket. Wá, és ahogy tovább olvastam... Nagyon szívesen cserélnék ezzel a leányzóval... Egyetlen helyesírási hibát sem fedeztem fel eddig, ami kimondottan jó. A történet hangulata azonnal átjött, pedig még csak az első fejezetet olvastam, gratula érte! Eddig nem tudok belekötni.
Továbbá is csak azt tudom mondani, hogy ez egy könnyed, izgalmas történet, és egy vagy kettő kisebb elíráson kívül nem találtam hibát, vagy szóismétlést, így tovább!
Nekem is kell ilyen fiú... Úgy döntöttem, mivel úgyis rövid lenne a kritika, és nincs fönt olyan sok rész, elolvasom az egészet. Kár, hogy nem nagyon vannak ilyen srácok, mint Levi. (mint később kiderült, ez a mondat nem igaz...)
Ahogy haladok a történetben, azt veszem észre, hogy olyan részletesen, és izgalmasan leírsz mindent, hogy az olvasó előtt lejátszódik a történet, mint egy film, mindent el lehet képzelni, mert az érzéseket, és a körülményeket is szépen megfogalmazod.
Csalódtam Leviben. Hogy lehet ilyen szemét? Hogy mondhatja Lornak, hogy őszintén szereti, amikor ilyeneket művel? Szegény lány... Túl szép lenne, ha lenne egy rendes fiú a világon.
De ahogy halad a történet, Lor rögtön beleütközik egy másik tökéletes srácba. Komolyan mondom, ez a csaj egy mázlista, aki vonzza a jó pasikat. Ráadásul, mint kiderül, nagyon kedves srác, és még nála is lakhat. Bocsi Lor, de rohagyj meg. 
Ami engem illet, kicsit túl gyorsan jelenti ki Chris, hogy vele akar lenni, miközben alig ismeri őt. Szerintem ilyen nem igazán van. Néhol haladhatnának kicsit lassabban az események. De ettől függetlenül engem elvarázsoltál.
Összességében: Ez egy fantasztikus történet, könnyed, és mindig meglep valamivel, de azért valljuk be, nem mindenhol reális azért, például ahol éppen szakít egy jó pasival, és ott a másik, még tökéletesebb, akinek azonnal megtetszik. Amit esetleg tanácsolni tudnék, az az, hogy a későbbiekben lehetne benne olyan bonyodalom is, ami szép lassan bontakozik ki, és szép lassan is oldódik meg, nem csak hirtelen megtörténik, aztán vége is. Egy vagy kettő szóismétlést találtam, ami jó, mert kevés. Sajna már nem tudom pontosan hol voltak. Alapvetően helyesen írsz, a fogalmazásod is tetszik, és szépen körül tudod írni a dolgokat. Ne hagyd abba az írást, és csak így tovább!
Üdv: Annabelle N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése